Ne zaman ki insanların çoğu, diğer canlıların (pek sayın yunusları tenzih ederim) aksine sevişmenin aslında bir "iletişim yöntemi" olduğunu ve öncelikli amacının "güdü tatmini" ya da "üreme"den ziyade "sosyalleşme" olması gerektiğini kabul edecektir; insanlık, şiddet dahil diğer tüm sorunlarına çözümü ancak bulabilecektir.