العيد ده بايخ جدا

<div style="direction: rtl;">العيد ده بايخ جدا مفيش اسواق و لا مولات و لا شوبنج و لا عيديات , حتي جوزي مدنيش عديتي لا كاش و لا محبه , انا عذراه , سنة 2020 اسواء سنة بحياتي .
الصوره دي قديمة شوية بس بحبها لانها من تصوير جوزي كان بيصورني و انا بالمول من غير ما احس , اكيد شاف فيا حاجه حلوه هههه</div>






Deleted



Published by QueenAmani
6 years ago
Loading...