محدش هنا محترم
ليه كل ما اكلم واحدة هنا وافتح معاها اي كلام تلاقي ردود افعال غريبة
1 يا ما تقولك هات فلوس وتطلع ولد فقران مش لاقي شغل وقاعد يهس علي الناس
2 ياما تقولك انا ليزبين وصورة البروفايل بتاعتها واحدة بينيك واحدة او الفيفورت بتاعها كله سكس مش ليزبين
3تيجي تفتح معاها اي كلام تقولك انت بتحور وغور بقي وتعملك بلوك
4 تقولك متجوزة وجوزي طلع خول وتفضل بقي تلوم الرجالة
انا مش فاهم حاجة
ده تبقي مصيبة لكل النسوان يبقو كده في الحقيقة ودي مجرد افلام بنت متناكة بيمثلو علينا